18 på fredag

Igår pratade jag med pappsen, Jag och Pojkvännen ska åka till Östermalm och fira mig.
Sen undrade han vad jag önskade mig. Lite sent att fråga tycker jag.. Bara tre dagar kvar.
Dock så vet jag ju inte vad jag önskar mig. Sa till honom att jag önskade mig nya kläder. Fast han verkar inte förstå vad det betyder.
Jessika tror att jag bara kommer få fullt med godis när jag fyller år, om jag inte slår i lite vett i pappas skalle.
Well, I och försig så tror jag att jag bara kommer få pengar av pappa att köpa kläder för.
Helt okej för mig.
Inte okej om jag får fullt med godis i år igen.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Svante

Grattis C:

2010-09-15 @ 00:04:09
Postat av: Svante

Grattis C:

2010-09-15 @ 00:04:45
Postat av: Cat

hohoho thanksii

2010-09-15 @ 00:56:49
URL: http://cattow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0