blir lite småarg

Vaknade upp bredvid min älskling tidigare idag. Underbart! Vi fastnade för några filmer och sånt.
Sen senare så var jag tvungen och åka hem, så jonas pappa körde hem mig och jonas skulle ändå hämta sina tatuering saker.
När jag väl kom hem och sa hejdå till jonas så började jag känna mig jätte hängig.. så jag gick direkt till sängen och la mig och kollade på tv och smsade med jonas.
Sen kom mamma in i mitt rum och berättade att mina piercing grejer kan ta längre tid, eftersom han som skickar sakerna till mig har fått dåligt omdöme.Vilket jag blev asarg över.. sååå. det kommer ta tid för mig att få hem grejerna. Dock inte Piercing kittet eftersom att det kommer från ett annat ställe, Och det är skönt att jag inte behöver oroa mig för det.

Förresten så ska jag blondera mitt hår igen, så ska jag låta det vara blont.

xoxo

Kommentarer
Postat av: bella

så fin i blont hår!

ditt hår kommer iofs bli jätteslitet efter det men du är alltid lika vacker :)

2010-09-12 @ 21:16:10
Postat av: Felicia

Vad snyyggg, du rä lite rockigt snygg passar bra i piercinarna, inte alla som gör :P :D

PUSS

2010-09-12 @ 22:37:28
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Cat Guarapuava

åh, thanksi gurls!

2010-09-12 @ 23:39:07
URL: http://cattow.blogg.se/
Postat av: Elina

Det blir nog jättefint =) Men fin i svart med=)

2010-09-12 @ 23:40:06
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: cat guarapuava

Tack tjejen :)

2010-09-13 @ 01:36:24
URL: http://cattow.blogg.se/
Postat av: sara, petters brud, skåensara whatever

fan asså kör på blont, men kan du inte färga det i någon mer naturlig nyans, typ honongsblont, ljustblont men inte platina, tror det hade blivit skitsnyggt. och att det hade gjort ditt ansikte lite mer mjukt med tanke på att du använder eyeliner ( sotade ögon, och annat mörkt) times, mycket snyggare att blanda in

2010-09-13 @ 11:21:15
Postat av: Anonym

fan asså kör på blont, men kan du inte färga det i någon mer naturlig nyans, typ honongsblont, ljustblont men inte platina, tror det hade blivit skitsnyggt. och att det hade gjort ditt ansikte lite mer mjukt med tanke på att du använder eyeliner ( sotade ögon, och annat mörkt) times, mycket snyggare att ha en mer mjuk och neutral hårfärg om man vill trixa med sminkningar som är lite extremare. typ röda läppar, rosa läppar, tjock pinuppa eyeliner. osv :*

2010-09-13 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0