oj, det var ett tag sedan..

Nu är man tillbaka här.. Vet inte direkt vad jag ska skriva.
Under tiden som jag inte har bloggat så har jag väl typ...
Fyllt år, köpt ett par nya klackskor med skängsulor, jätte fiiina!! Köpt en jättefin bh och en skinnjacka och en konstig parfym, vet dock inte varför jag direkt köpte den :s
Sen så var jag hos frisören och skaffade en ny hösthårfärg.. den blev jättefin. Tyvärr så råkade jag färga om det så nu ser det hemskt ut.
Sen har jag också hunnit pierca Pika och Emelie. :) måste dock få mina pengar av dom snart.
Jag önskar att jag kunde Videoblogga igen, dock så kan jag typ inte det längre, eftersom att min mobil suger..
Min katt ligger just nu i min säng och snarkar, haha! han är så gulligt.
Och jag saknar Jonas jättejätte mycket nu.

På fredag så blir det festis hos Talle, sjukt skönt! Men vill dock på krogen lite nu. :/ hahahahahaha
aja, nu ska jag ta en dusch och försöka sova. Har nog Design hela dagen imorgon.
Hejdå.

Innan jag färgade om håret till en hemsk hårfärg..

Gillade min hårfärg :/ Saknar min kille på bilden.<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0