sent, men ändå..

ja, jag sitter och kollar igenom Gossips.se och läser lite här och var om kissie och alla andra.
Jag vet inte om jag ska börja skratta eller gråta.


Det var så att hon skulle till Kalmar, men hon kunde inte åka sitt tåg dit eftersom att det hade hänt en olycka.
Mycket folk gjorde illa sig, allt stod i tidningen och det var en stor händelse...
Kissie gnäller bara över att hon inte kom med sitt tåg och att hon var tvungen och åka med ett annat. Det förvånar mig faktiskt inte att hon inte har någon respekt för folk, hon tänker ju alltid bara på sig själv.


Och sen om Hennes bror... Vad fan är hans problem?
att lägga upp massor med videos om tjejer som han haft sex med, berättar det ena och det andra om dom.. Trycker ner dom ordentligen. stackars tjejer.
Han kommer inte få någon sen om han fortsätter med det.
Dock så är det ju inte min ensak.

Nu ska jag nog ta och dricka upp mitt té och sen försöka sova, för imorgon ska jag upp klockan 6.30.. rätt så tidigt.
Slutar halv fyra imorgon också. usch, typ Design hela dagen.
Jag saknar jonas nu lite överdrivet mycket också.


Jag och min bebis.<3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-09-13 @ 01:52:42
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0