Skolan, sömnproblem, hat

Så otroligt mycket saker som händer nu om kvällarna.
Först stack jag till skolan imorse runt nio tiden, hade två lektioner. Sedan skulle jag till skolsystern och prata om mina sömnproblem, dock så gick det inte så bra eftersom att jag aldrig kom dit.
Min mamma blev sjukt sur eftersom att jag inte stack dit. men jag tycker att hon ska vara glad att jag i alla fall kom iväg till skolan.
Sen för cirka två timmar sedan så smällde jag igen min dörr på mammas hand.
Hennes fingrar/hand blev helt uppsvullen och lila/blå och det blev köttsår. Försökte säga förlåt men det gick inte så bra eftersom att jag är en sådan kall person och har svårt att säga förlåt.
Wellwell, Nu ska jag fortsätta kolla på wildboyz, sedan försöka sova.. eftersom att jag börjar klockan 8 imorgon och har design hela dagen.
Kuuuuul!!!!

Peace! xoxo

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

tycker du är asbra:$

2010-09-09 @ 10:23:46
Postat av: Cat

som smäller igen dörren på mamis hand? självklart! hihihihi

2010-09-09 @ 13:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0